بارم دلم هوایی شد ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 طلاییه ... شلمچه ... فکه ... هویزه .... دهلاویه ... دوکوهه .... چذابه .... عملیات رمضان .... نهر خین ....

کربلای امام حسین که هنوز سعادتش نصیبم نشد ولی هر ساله دلمو خوش میکنم به ایام عید و حال و هوای کربلای ایران ....

هر ساله دلم بهانه گیری میکنه.... دیگه عادت کردم به این دل .... به کارهاش .... به هانه گیری هاش .... به تنهایی هاش .... و البته به نگرانی هاش ....

مناطق جنوب منبع مغناطیسه که دلهای عاشق رو به سمت خودش جذب میکنه ....

هر ساله وقتی بهانه گیری های دلم شروع میشه .... میرم سراغ پرونده ی گناهام .... و اعتراف به اینکه چقدر گناه دلمو سیاه کرده .....

سال قبل واقعا بهترین سال بود برام .... به شهدا گفتم گله نمیکنم اگه دعوتم نکنید چون میدونم سعادتشو ندارم .... و درست وقتیکه هیچ امیدی تو دلم نبود برام دعوت نامه فرستادند .... وقتیکه تمام کاروانها پر شده بود ..... کمتر از یه هفته مونده بود به حرکت که دعوت نامه فرستادند و خودشون شرایطش رو فراهم کردند .... همه چی عالی بود ..... عالییییییی.....

و اینو من کاملا درک کردم که اگه شهدا بخوان معجزه میکنند.....

برای من سال قبل رفتن به مناطق معجزه بود .... 

غروب رفتیم شلمچه .... غروب شلمچه حال و هواش خیلی غمگینه .... دلگیر و پر از دلتنگی ....

هفت سین چیدیم به سبک شهدا ..... و فانوس به دست منتظر تحویل سال 93 بودیم ..... و بعد از تحویل سال فقط یه صدا میومد ..... و اون هم صدای ناله و گریه ی جمعیتی بود که اونجا بودند ....

ان شاءالله امسال هم قسمتمون بشه و بتونیم 5 روز دلو بکنیم و راهی کربلای ایران بشیم ....

التماس دعا - یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, ] [ 15:34 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق